JAK FUNGUJE E-SHOP DŘEVOCENTRUM CZ?

1. února 2021

Již na začátku obsahoval širokou nabídku dřevařského materiálu počínaje stavebním řezivem přes hoblovaný sortiment jako jsou KVH hranoly, hoblovaná prkna, obkladové, podlahové nebo fasádní palubky, různé druhy smrkových či modřínových terasových prken a v neposlední řadě OSB desky nebo překližky.

Od začátku v nabídce nesměly chybět vhodné ochranné, impregnační či okrasné nátěry, jak pro vnitřní, tak vnější použití. Dále jsme nemohli opomenout vruty a hřebíky do dřeva, kotevní patky a další spojovací materiál. V průběhu léta byla přidána sekce s dětským zahradním programem, ve které si můžete vybrat z mnoha druhů dětských pískovišť, dětských zahradních domků, prolézaček a mnoha dalšího.

První objednávka byla vyřízena a potvrzena k vyzvednutí na jedné z našich poboček již po několika hodinách spuštění e-shopu. Objednávky e-shopu je možné odebrat osobně na kterékoliv ze 13-ti poboček Dřevocentra CZ, nebo individuální dopravou přímo na adresu zákazníka.

V prvních měsících byl možný osobní odběr na třetině poboček naší společnosti, avšak od července 2020 byla tato služba rozšířena již na všech 13 poboček. Od tohoto data se také podstatně rozšířil nabízený sortiment, aby si mohl zákazník objednat na jednom místě vše co je třeba ke stavbě pergoly, garážového stání, terasy a dalších projektů ze dřeva.

V prvních měsících se e-shop za pochodu stále vyvíjel pro poskytnutí co nejlepších služeb a servisu zákazníkům. Již od počátku je možné se poradit a informovat na telefonické lince přímo s administrátory e-shopu, kteří vám ochotně poradí a zodpoví vaše dotazy. Poradí s konkrétním výběrem, ale i s vhodnou alternativou.

Více než 90 % objednávek je uzavřených a zákazníky odebraných, případně doručených na adresu, do pěti pracovních dní od přijetí objednávky. Je to především díky úzké spolupráci administrátorů, vedoucích poboček a jejich zaměstnanců, kteří celý proces koordinují.

E-shop za dobu od spuštění úspěšně vyřídil již stovky objednávek a jejich počty stále rostou.

Díky servisu a službám, které jsou poskytovány zákazníkům máme již věrné zákazníky, kteří se k nám opakovaně vrací, jak pro nákup dřevařské sortimentu, tak odborné poradenství.

Celý proces poskytované služby začíná objednávkou zákazníka, která je vyřizována administrátory e-shopu. Ti prověří dostupnost objednaného materiálu na zákazníkem zvolené pobočce k osobnímu odběru. V případě nedostupnosti objednaného materiálu, zajistí jeho převoz a dají informaci o objednávce na konkrétní pobočku. Po tomto kroku je objednávka postupně sestavována z jednotlivých položek až po úplnou kompletaci a přípravu k odběru zákazníkem.

V případě odeslání na adresu zákazníka spolupracujeme s externími firmami pro rozvoz, kdy je zakázka připravena v balících, případně paketech, optimálně zabalena proti poškození a předána dopravci k přepravě.

Další rozvoj služeb e-shopu, který je plánován na následující období, je ryze vnitropodniková doprava materiálu mezi pobočkami a také přímo k zákazníkům. Toto je realizováno v rámci dlouhodobé strategie rozvoje a rozšíření služeb zákazníkům i optimalizaci doručení v co možná nejkratším čase s minimální šancí poškození objednávky, které při využití externích dopravců může nastat.

Vlastní doprava bude pružnější i díky využití systému dopravního dispečinku a aktivní komunikace v rámci společnosti a jejich zaměstnanců.

Díky stálému rozšiřování pobočkové sítě, které bude pokračovat i tento rok, budeme moci nabídnout služby e-shopu i prodejen více zákazníkům.

Celosvětově probíhající pandemie Covid-19, která nás zasáhla již v loňském roce v soukromých, ale i v pracovních životech. S sebou nese specifika a pravidla, se kterými se musíme na pobočkách vypořádat. Všichni naši zaměstnanci jsou srozuměni s důsledným dodržováním vládních a interních opatřeních. Nutná hygienická opatření jsou bezpodmínečně dodržována na všech pobočkách, kde je možné vyzvednout objednávku a zaměstnanci naší společnosti jsou plně srozuměni s nošením ochrany dýchacích cest, s bezpečným odstupem i pravidelnou desinfekcí rukou a povrchů na pobočkách.

S ohledem na tato opatření jsou pobočky pro koncové zákazníky uzavřeny. Avšak díky rychlému nasazení služeb e-shopu jsme však byli a stále jsme schopni reagovat na potřeby koncových zákazníků a těší nás, že je tato služba, právě jimi hojně využívána.

Pro tento rok je plánován rozvoj nejenom ve zmíněné dopravě, avšak i v dalším rozšíření nabízeného sortimentu, vytvořením sekce pro živnostníky a právnické osoby a stále se zlepšující péči o nové i stávající zákazníky formou akčních nabídek, informativních sdělení i možných věrnostních bonusů.

Celý tým e-shopu společnosti Dřevocentrum CZ, a.s. všem svým zákazníkům do roku 2021 přeje především pevné zdraví a co nejbližší návrat k životu takzvaně před „Covidem“.;